MİM

Sevgili Canım çekti pişirdim blog sahibesi arkadaşım beni MİMLEMİŞ.Beni  mim'e layık gördüğü için teşekkür ediyorum.Bu mim  diğerlerinden biraz farklıymış. Magnetlerle alakalı olduğundan  işte olduğu kadarıyla fotosunu çektim  bende.
Sol tarafta Ablamın kırmızı ve beyaz kına keseleri bulunmakta, Bende kendi kına kesemi görmeniz açısından sağ tarafa  yapıştırdım.
Düğünüm olmadan kına keselerim buzdolabında yerini aldı bile.



Şimdi bende bu Mim'i  aşağıda isimleri bulunan sevgili blog arkadaşlarıma yolluyorum.

Not: Bu mim  çoğu kişiye gönderildiği için tekrar tekrar uğraştırmıyayım kimseyi diye eleyipte gönderiyorum.
  • Deryayla-Derya Ablacığıma
  • Mekilama
  • Yemek Aşkı-Seçil'e
Sevgiler;
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler