Seni Çok Seviyorum ANNEM.....

Minicik ,küçücüktüm,Sevgin dolu yüreğinle büyüttün. Yavrularını herşeyden, herkezden korudun Annem.Okullarda okuttun,zor günlerimizde hep yanımda olup, desteğini esirgemedin.
Yemedin, yedirdin.İçmedin içirdin,hiçbir yavrusunun diğerinden ayırmayan ANAM.
İyi ki benim Annemsin....

Ben Annem'in son beşiği, tekne kazıntısı,Şımarık kızıyım :)
Hani en küçükler anneye çok düşkündürya aynen bende.Annesiz kalamazlar hani.Aynen....
Şaşkaza şehir dışına felan giderse, bir an evvel gelsin istiyorum.İÇim içim  çok özlüyorum bi tanemi.
Ne yazarsam yazayım içimdeki sevgiyi anlatamam.Herşeyin en iyisine,en güzeline layıktır Anneler.
Allah izin verirse  bende anne olmak isterim.

Bütün Annelerin ve  Anne adaylarının şimdiden Anneler Gününü kutluyorum.Herkezin yanaklarından içtenlikle öpüyorum.


Dün akşam DENİZ'İMİN  yorum bırakmış.Teşekkürler canım benim.

Diyorki ;
Aycancığımm:) çorban çok güzel ona diyecek birşeyim yok daaa başka birşey diyeceğim:) merzifonlusun, merzifondamı yaşıyorsun acaba? gümüşhaneden memleketim kastamonuya giderken geçiyoruz merzifondan:) çok şirin ve çok gelişmiş biryer çevresine göre:) çok cici biryerde yaşıyorsun canım:)
Cevap veriyorum bende :)
1997 yılında babamı kaybetmemiz sebebiyle Merzifon'a taşındık.Şuan Merzifonda ikamet ediyorum.Ve Merzifonluyum.
Memleketimi çok seviyorum.Büyük bir yer değil ama Amasya Merkezden bile  daha gelişmiş, hatta gelişmeye devam eden bir yer.
En güzeli Merzifon Havaalanımız kuruldu.Sadece İSTANBUL'A uçuşları olmasına rağmen  hergün tıklım tıklım oluyor uçağımız.
Memleketine giderken, bana uğramanı çok isterim.Kısmetse 4 ay sonra kendi evime geçeceğim.Evim Merzifon Otogarı karşısı,samsun yolu üzeri, yani bizim evin önünden geçeceksiniz :)

Sağlıklı huzurlu ve mutlu bir haftasonu diliyorum.

Sevgilerimle;
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler