TEL ŞEHRİYELİ TAVUK SALATASI


Değişik salatalar denemek her zaman cazip gelmiştir bana ama iş tavuklu salatalara gelince biraz düşünürdüm.Çünkü soğuk tavuk yemek pek hoşuma gitmezdi .Bu salatada tavuk soğuk ama tadı beni hiç rahatsız etmedi nedense .Belkide  üzerine serptiğim bol kırmızı biber ve cevizdendir nedersiniz?


 TEL ŞEHRİYELİ TAVUK SALATASI


Malzemeler

  • 1 su bardağı tel şehriye
  • 1 adet haşlanmış tavuk gögsü
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 2 yemek kaşığı mayonez
  • 1  su bardağı ceviz
  • tuz,kırmızı pul biber
  • 2 yemek kaşığı sıvı yağ
  • 2 diş sarımsak

    Hazırlanışı



    • Tel şehriyeleri teflon tavada kısık ateşte rengi dönene kadar kavuruyoruz.
    • Kavrulan şehriyelerin üzerine 2 yemek kaşığı sıvı yağ ve 1 su bardağı su ekleyip kısık ateşte pişiriyoruz.
    • Haşlanmış tavuk etlerini didikleyip ılınan şehriyelerin içine ilave ediyoruz.
    • Diğer tarafta yoğurt ,mayonez ve sarımsak birleştirilerek sos hazırlanır.
    • Tel şehriyeli tavuk,yoğurt sosu ince çekilmiş cevizin yarısı ve tuz harmanlanır.
    • Üzeri bolca kırmızı biber ve ceviz ile süslenir.


    Afiyet olsun...

    GÜLÜMSETEN ÖDÜLÜM:)

    Çok güzel bir ödül aldım yine gülümseyerek:))) Sevgili Aynur'a ödülünü benimle paylaştığı için çok teşekkür ediyorum.Bende bu ödülü gülmeyi seven tüm bloggerlara armağan ediyorum.

    Sevgilerimle:))))




    Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

     
    Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
    Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
    Özel tasarım ürünler