Yumurtalı Kabak

Herkeze günaydınlar;
Hayırlı uğurlu Cumalar olsun inşallah....
Bu sabahki kahvaltım için dolapta  öylece duran 2 adet sevgili kabağımın bozulmasına gönlüm bir türlü el vermedi.
Birazcık erken kalkıp,kabakları değerlendirmek istedim.
Daha önce annem yapmıştı çok sevmiştim.

Kahvaltılarınıza Alternatif olarak sunabileceğini güzel bir lezzet.Yumurtalı kabak kavurması....


Kabağı oldum olası çok seviyorum.Her türlüsünü yerim, hatta sabah akşam demeden.



MALZEMELER;
  • 2 Adet orta boy kabak
  • 2 adet yumurta
  • 1 çorba kaşığı sıvı yağ
  • Tuz,Karabiber,Pulbiber
YAPILIŞI;
  1. Kabaklar iyice yıkanır.
  2. Yıkanan kabaklar önce boyuna doğru ortadan ikiye kesilir.Kesilen parçalarda tekrar boyuna kesilir.
  3. İnce ince üçgen şeklinde doğranır(yemeklik).
  4. Tavaya dökülen sıvıyağ kızdığında kabaklarrı ekleyip,kavrulur.
  5. Kabaklar kavrulurken içine  tuz,karabiber ve pulbiberi eklenir.
  6. Kabaklar iyice kavrulduğunda yumurtayı da  eklenip,pişiriyoruz.
Çok pratik ve nefis bir lezzet.


Afiyetler Olsun....
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler