EL EMEĞİ GÖZ NURU YASTIKLAR

Lisese okurken  giyim dersin hocamız kardeşlerine  yastıkla yatak örtüsü yapıyordu.
Yastıklar o kadar çok hoşumuza gitmişti ki  bütün sınıf  modelini alıp yapmaya başlamıştık.Arkadaşlarım sadece yastık yaparken ben ablam'a hem yastık hemde yatak örtüsü diktim.Arada  yastıklardan yapıp dostlarıma hediye bile etmiştim.
Ablam'a iyiki yapmışım çünkü  yatak örtüsünü pike olarak  sürekli kullanıyor.


Sipariş vermek isteyen varsa alabilirim :)

Yaza düğünüm olacağı için benimde şu sıralar kendime yapıp bir kenara koymam gerekiyor.


Bu yastığı da geçen sene evde canım sıkıldığında yapmıştım.


Bitanecik annemin çeyizinden.
Ben çok sevdiğim için annem bana verdi.Severek kullanacağım inşallah kendi evimde.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler