Bulgurlu Yesil Mercimek Corbasi


Selam yemek yemeyi cok sevmeme ragmen disarda cok mecbur kalmadikca yemiyorum.
Sanirim fast foot sevmediyimden olsa gerek.
O yuzden disardan hep ac eve donuyorum.
Eve gelir gelmezde en hizli ne yapilir diye yol boyu kafam da tasarliyorum.En cok tercihim corbadan yana oluyor.Hem sicacik hem cabuk oluyor.
Boyle bir gunde bu corba yapildi.Saat tutmadim ama 20 dakikada oldu sanirim.
Her nekadar oglanlar burun kivirsada tencerenin dibi gorundu.:)
Ben goz karari yaptim ,sizede goz karari anlatsam olur herhalde.Bence tum hanimlar goz karari yapilan yemek leride harika yapiyorlar.
Malzemeler
Yesil mercimek
Bulgur
Kuru sogan
Sivi yag
Kekik
Nane
Kr biber
Kmz biber.
Sarimsak
Yapilisi
Mercimekler harslanmaya konur ve harslanip yumsayinca icine bulgur atilir.
Diyer tarafta ezilmis sarim saklar kizgin yaga atilir.Sarimsak'lar kazarmadan hemen incecik dogranmis soganlar yaga eklenir.Soganlarda iyice kavrulunca tum baharatlar kavrulan sogana eklenir .Pisen corbaya soganlarda eklenir ve servise sunulur.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler