MİM

Blogumu ziyarete gelen herkese Hayırlı cumalar diliyorum Rabbim hepimize gönlümüzde olanı versin inşAlah ...

Sevgili Sarkaç beni mimlemiş:) Sarkaç blogunla tanışmam uzun süre olmamasına rağmen beğenerek takip ettiğim bloglar arasında çoktan yerini aldı bile .Profilinde kendi hakkında pek birşey yazmamasına rağmen onun tam bir kitap canavarı olduğunu o güzel ve akıcı anlatımıyla yaptığı kitap yorumlarından anlıyorum Muhteşem tariflerini merakla takip ediyorum ..Aslında ismini bilsem isminle hitap ederdim ama bilmediğim için blogunun ismiyle hitap ediyorum inşallah kusura bakmaz arkadaşım.Sarkaç tarafından mimlendiğim için kendimi şanslı bloglar arasında görüyorum  çünkü bu mimler aramızdaki muhabbeti arttırıyor:))


Mimin konusu istatistiklerde tıklanan beş postu bildirmek.


Bende istatistikleri görünce şaşıranlardanım benim çok basite aldığım tarifler en çok tıklananlar arasında her zaman dediğim gibi bizim çok iyi bildiğimiz bir yemeği başkası hiç bilmiyor olabilir Bloglara pilav yapımını öğrenmek için gelen bile var.
İşte benim en çok tıklanan beş postum...


1.Köfteli patlıcan dizme bizim evde patlıcanın her türlüsü sevildiği ve yendiği için sık sık yaptığım ve blogu ilk açtığım günlerde yayınladığım bir tarif. Resimler pek iyi değil o zaman bugüne göre çok çok acemiydim en kısa zamanda resimler değişmeli:))


2.Ev yapımı supangle en çok sevdiğim sütlü tatlı desem :)) özellikle bu tarif kesinlikle pastanedekilerin aynısı denemeden bilemezsiniz.






3.Terbiyeli tavuk suyu çorba ve bir teşekkür yazısı aslında herkesin bildiğini sandığım bir çorba ama google aramalarında bu çorbayı yazdırıp bloguma gelen çok var.Blogum bir ayı doldurduğunda yazmışım bu postu ozamanlar sadece 18 izleyenim varmış hatta blogumun toplam ziyaretçisi 150 kişiymiş :) şuan ziyaretçi sayacım 5785 kişi aradaki farka bakıp şaşırıyorum.




4.Kış hazırlıkları karışık turşu sanırım turşu zamanı olduğu için öne çıktı bu post yoksa bir çok blogda turşu tarifi var zaten.






5.Peynirli kırmızı biber sarma çok sık yapmasamda yaptığım zaman çok beğenilen bir tarif .


Şimdi gelelim benim mimlediklerime hepinizi mimlemek istiyorum aslında ama kurallara göre 5 kişiyi mimlemem gerekiyor.

MİMM liyorum şimdi sıra sizde :))) en çok tıklanan 5 postu yazın ve 5 kişiyi mimleyin kolay gelsin...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler