Ev yapımı supangle...

Küçüklüğümden beri çok severim supangleyi helede üzerine dondurma oldumu değmeyin keyfime ama bir türlü pastanede yediğim lezzeti evde yakalayamamıştım denediğim tariflerde geçenlerde nette bu tarifi buldum (tarif defteri.com ) denemeye değer dedim ve sonuç mükemmel tamda pastanede yediklerimin aynısı supangle seviyorsanız mutlaka birde bu tarifle deneyin pişman olmayacaksınız.
Ben bu tariften sonra başka tarif denemem artık :)))

SUPANGLE
  • 1.5 lt süt
  • 3 silme yemek kaşığı un
  • 1.5 su bardağı şeker
  • yarım su bardağı kakao
  • 100gr margarin
  • 160 gr bitter çikolata
Süt un ve şekeri ve kakaoyu tencereye alıp güzelce karıştırarak pişiriyoruz.
Pişen supanglenin içine margarin ve bitter çikolatayı koyup eriyene kadar karıştırıyoruz.
Soğumaya bıraktığımız supangleyi arada karıştırıyoruz ılınınca altına kakaolu kek parçaları yerleştirdiğimiz kaselere boşaltıyoruz .
Ben hazır kakaolu kek parçaları koydum kaselerin altına sütle ıslattım .
Bitter çikolatayı ülkerin 40 grlık 4 paketini kullandım aslında 3 pakette olabilir çikolata tadı bayağı bir yoğundu.
Yarım su bardağı kakao 50 grlık kakao paketlerine eş değer
Bu tarifle 6 büyük kase çıktı.
Kıvamına gelince bana göre iyi eşime göre yoğundu damak tadına kalmış :)
Önizleme
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler