MERZİFON'A KAR YAĞDI

Yine mevsimler dönecek, yine yapraklar düşecek.Giden gençliğim hiç geri gelmeyecek......

YILDIRIM GÜRSES'E  böyle güzel eserler yaptığı için gönülden teşekkürler....

Ne güzeldi  sabah; lapa lapa  kar yağıyordu :) keşke hiç durmasa dedim ama durdu :(
Karı görünce çocukluğum geldi aklıma, ne güzeldi o günler yaaa,ablamlar hep bana  kar atarlardı beni kızdırırlardı :) ağlaya ağlaya anneme sarılmaya kalksam annemde kar atardı bana :) Ne güzeldi o günler yaaaa....

Kar yağarken açtım ofisimde tsm'ni  içim huzur dolu pencerenin önünde karı izledim...

çarşamba günü bir değişiklik yapalım yemeğe gitmeyip evden  bir şeyler yapıp getirelim dedik. getirdik yedik içtik çokta güzel oldu valla...
Bizim stajer kızlarda ayrıca  marifetlilermiş gerçekten.

Süheyla'nın yaptığı  mercimek köftesi;

Benim yaptığım bisküvili pasta;
Evren'in eşi Elmas  2 çeşit kurabiye yapıp göndermiş  sağolsun;

Stajerimiz Şeyma yapıp getirdi Patatesli  pizza;


Stajer Esra'nın yaptığı Kıymalı börek;
Cengiz'in Eşi yapmış, sigara Böreği ve kurabiye;
Emği geçen herkeze teşekkür ederim;
Kesenize eşlerinizinde ellerine sağlık.

sevgilerimle......
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler