Fasulye Salatasi

Kac gundur gunceleyemiyorum sayfayi. Ama son gunlerde gercekten cok yogunum .Turkuye'ye gitme hazirligi icindeyim . Kostur kostur inanin ayaklarima kara sular iniyor .Ama yinede insan mutlu oluyor. Iste bu sebepten dolayidirki cok ugrayamiyorum bologuma :) bu sabah erken kalktim ki bir seyler yazayim istedim . Bir kac gun once acele bir sekilde yaptigim salatanin tarifini vermek istedim size. Dolapta salata icin ne marul kalmisti nedne kibvircik , ee salata da yapmam gerekiyordu difirizdeki fasulyelere gozum ilisti bugunde fasulye salatasi yiyelim dedim .Iyiki demisim herkez cok sevdi .

Malzemesi
1 buyuk sogan
2 domates
2 dis sarimsak
yarim kg fasulye
2 yesil biber
1 fincan sirke
1 cay bardagi zeytin yagi
1 cay kasigi tozseker
1 cay kasigi hardal
biraz maydonoz
suslemek icin renklibiber

Yapilisi
Ayiklayip yikadagimiz fasulyeleri bol tuzlu suda harsliyoruz. Harslanan fasulyeleri tencereden suzerek alip buzlu su dolu bir kaba aktariyoruz ( bu sekilde yapildiginda rengi canli kaliyor )
Fasulyeler harslanirken sogani piyaz seklinde dograyip az tuzla cok az ovuyoruz .Domatesleri kup kup dogruyoruz . YEsil biberin cekirdeklerini cikarip dogruyoruz ,maydonozu kiyiyoruz ve tum malzemeleri hazirladiktan sonra fasulyeleride suzup, tum malzemeleri harmanlayip salata tabagina yerlestiriyoruz .Salatanin sosu icin sarimsaklari iyic e ezip sirke, zeytin yagi,seker ,hardal ve tuzunu ekleyip iyice cirpiyoruz ( ben bu islemi herseyi kavanoza koyup salayarak halediyorum ) iyice bir birine karisan sirke ve zeytin yagini salatanin uzerien gezdirip , zevke gore susleyip servise sunun..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler