TAHİNLİ KURABİYE



Geçen gün alışverişe çıktığımda koskaya uğramıştım benim gibi tatlı severlerin gitmemesi gereken bir yer:))) çünkü her yer tatlı bişeylerle dolu tatlı eşittir kilo :)))
Şekerler ,helvalar, lokumlar daha neler neler hazır gitmişken çoktandır aklımda olan tahinli kurabiyeyi yapmak için tahinde aldım gitmediyseniz tavsiye ederim ürünleri hem kaliteli hemde tüm çeşitleri arada bulabiliyorsunuz.
Tarifi bengü mutfaktadan aldım o kadar güzel anlatmışki dayanamadım denedim:)
Bu tarif diğer tahinli kurabiyelerden biraz daha farklı daha çok tahin helvası ve un kurabiyesi karışımı bişey tahin helvasını seviyorsanız mutlaka deneyin derim...

  • 2 su bardağı un
  • 1 su bardağı tahin
  • 1 bardak pudra şekeri
  • 2 paket vanilya
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
Tüm malzemeleri güzelce karıştırıp yumuşak bir hamur elde ediyoruz.
Yağladığımız tepsiye yuvarlaklar yapıp üzerine susam serpiyoruz.
170 derecede önceden ısıttığımız fırında fazla kızartmadan pişiriyoruz.
12 -15 dk arasında pişiyor .
Tepsiden çıkarmadan önce mutlaka soğumasını bekleyin yoksa dağılıyor.

Önizleme
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler