İLK FİKRİ MÜHİM PAKETİM GELDİİİİ:):)


Sonunda benimde fikri mühimden deneme ürünüm geldi . Çokta işime yarayacak bir ürün göndermişler sağolsunlar...
DOMESTOS HİJYENİK LEKE ÇIKARICI beyaz ve açık renkli kıyafetler için üretilmiş bu seferki domestos tam benlik zaten dün geldiği gibi kullanmak nasip oldu niyemi ?
dün kızımı doktora götürmüştüm faranjit olmuş koca kışı hastalıksız atlattık bahar ayı hastalık ayı hasta oldu kuzum doktorun odasına girer girmez çğlık çığlığa ağlamaya başladı muayne olmak istemedi biraz zorlayıncada kustu çok kötüydü heryer battı üstü başı desen felaket üstündede açık renk badysi vardı bilirsiniz böyle lekeler bir kaç yıkamada anca çıkar neyse eve geldik bir baktım domestosum gelmiş hemen kızımın çamaşırlarını makineye attım DOMESTOS HİJYENİK LEKE ÇIKARICIyıda ekledim tek seferde tertemiz olmuş leke felan kalmamıştı badysinde gerçekten güzel bir ürün benim gibi annelerin çok işine yarıyacak yani :)
tabi bide akşam ilaç verince halıya çıkarma faslı vardı onuda aynı ürünü kullanarak hallettik :)
evdeki leke çıkarıcılar rafa kalktı böylece tekrar teşekkürler fikri mühim ...
sizde üye olmak isterseniz buraya tıklayın .





Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler