Balkabaklı ve Hindistan Cevizli Muhallebi ve Geldiimm:))


Ben Geldiiimmm:)))
Evett sonunda kavuştum sizlere sevgili dostlar:))
Neredeydim?
Efendim şiddetli kar yağışı ve poyraz fırtınasından mütevellit telefon ve internet hatlarında kopmalar meydana gelmiş arızayı ilk aradığımda böyle bir sonuç çıktı, aradan iki gün geçti hatlar tamir edildi, bu kez gördük ki bizim modem hatlarla beraber yanmış.. Sipariş verdik bekledik yenisi gelsin diye.. Çok şükür bugün geldi kavuştım bloğuma ayy ne çok özlemişimmm anlatamam:))
Yokluğumda sevgili Tümaycığım Simaycığımızı dünyaya getirdi duymuşsunuzdur, çok şükür ana kız çok çok iyiler.. Tümaycığım fotoğrafını mesaj attı çok tatlı maşallahh:)) Hayırlı uğurlu olsun inşallah:))
Çok özledim sizleri hem de çookkk:)) İstedim ki tatlı bir merhaba olsun sizlere, merak eden arayan, soran mesaj atan yorum bırakan herkese çok teşekkür ederim..
Efendim allah başka dertler göstermesin diyorum, kavuştuk şükür diyorum ve tarifime geçiyorumm:))

Malzemeler:
1 lt. süt
3 çorba kaşığı mısır nişastası
1 su bardağı tozşeker
200 ml. krema
1 su bardağı hindistan cevizli
1 paket gourmet vanilin
1 çorba kaşığı tereyağı
Yeteri kadar kabak tatlısı püresi
Toz antep fıstığı
Hindistan cevizi

Yapılışı:
Bir litre sütten bir su bardağı ayrılır kalan süt bir tencereye alınır ocağın altı yakılıp, Şeker ilave edilir.
Nişasta ve vanilin ayrılan bir bardak sütte çözülüp karışıma yavaşça sürekli çırparak eklenir. Kaynamaya yakın kreması ve hindistan cevizi yine hızlıca çırpılarak eklenir orta ateşte kaynadıktan sonra tereyağı ilave edilip bir iki taşım daha kaynatılarak ocaktan indirilen tatlı kuplara paylaştırılıp soğuduktan sonra balkabağı püreleri paylaştırılıp hindistan cevizi ve antep fıstığı ile süslenip buzdolabında soğutulduktan sonra servis edilir.

Afiyet bal şeker olsun :))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler