Ben Bugün Doğmuşum

Sen mutluluğun resmini yapabilirmisin Abidin.....

Böyle başlar dizelerine Nazım Hikmet ,Abidin Dino'ya sorarak
Ben bugün kendi içimde mutluluğun resmini çizdim.Evet yıllar önce bugün doğmuşum çok soğuk ve karlı bir günde.Uzun yıllar geçti üzerinden yaşadığım her yıl üzerimde bir çentik olarak duruyor.O çentikler yüzümde beliren çizgiler göz kenarlarımdaki kaz ayakları.Ama ben hepsini seviyorum her çizginin benim için bir anlamı bir değeri var.Bazen derim hatta bak bu çizgi Ankaralımı doğurduktan sonra oldu bu da okula başladığında yaşadığım stresten,şu kenardaki bebeyi doğurduktan sonra oldu.Gözümün kenarındaki hastalandığınızda olmuştu.Ha en büyük iz ne mi o babangadan miras tam kalbimin içinde.
Hayatıma giren herkesten birşeyler öğrendim hepsinden de iyi ve kötü izler var.Ama artık olgunluk yaşındayım kötü izleri silip güzelleri ile yer değiştirmeyi canımı sıkan insanlara arkamı dönmeyi öğrendim.Artık çok şükür olumsuzu olumluya çevirebiliyorum.Değişik bir insanım belki.Belki bazen yaşımın olgunluğunda olamıyorum.Bazen de tam tersi.Ama ne yapayım içimde sürekli çalan bir müzik var ben de onun ritmine göre hareket ediyorum.Kah hüzünlü,kah sabahın 7 sinde içimde çalan oyun havasıyla oynama,dansetme modunda.

Yaşadığım hayattan çok şey öğrendim ve kendimce çok şey başardım.Daha yapacaklarım,yapmak istediklerim var.Henüz yolun yarısındayım!Bugün hem çok mutlu oldum hem çok hüzünlendim.Derler ya gülmekle ağlamak kardeştir diye bugün bende bu gitgeller kardeşten öteye idi.Ağlarken güldüm gülerken ağladım.

Ve bugün benim için çizilen mutluluğun resmini sizlerle paylaşmak istedim.İş yerime adıma bir kargo gelmiş almak için aşağıya indim.Elime uzun bir mukavva kutu verdiler sıkıca bantlanmış.Acele ile açtım acep nedir kimdendir diye.İçinden eğrilip bükülmüş uzunca bir kutu çıktı,içinde bir not.Ankaradan gönderilmiş.Dünyaya değecek güzellikte karşılığı eşi yok bu değerin.Hani kaymaklı ekmek kadayıfı vardır ya işte bu kadayıfıydı kaymağını da Bebem koydu üzerine.
Babanga mı o zaten her daim datlım.Bugün çok ağladım,ama çok ama hepsi çok şükür mutluluktandı.

Arayan,kutlayan herkese ama herkese çok teşekkür ediyorum sağolun varolun iyi ki hepiniz varsınız ve de hayatımdasınız hepinizi çok seviyorum hepiniz benim için ayrı bir değersiniz.
Yine söyleyeceğim şu ahir ömrümde kendim için yaptığım en güzel şeylerden biridir blog açmak .Bu sayede sizleri tanımak.
Sevgiyle ve hep mutlulukla kalın.Hayatınız mutluluk resimleri ile dolsun rengarenk ve coşkulu.....
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler