BLOĞUMA KAVUŞTUM!!!

Çok şükür artık bloğumda ve yeni bir yazı ekleyebiliyorum.Çok değer verdiğim Sevgili Pelin ve Ateşböceği bana soronun sayaçlardan kaynaklanabileceğini,bazı arkadaşların da da aynı sorun yaşandığını ve sayacı kaldırdıklarında herşeyin düzeldiğini söylediler.Ben de kaldırdım.Sadece sayacı değil feedjetleri de kaldırdım.Gerçekten de sayfam normale döndü.Size ne kadar teşekkür etsem az.Sayaçları kaldırmak aklıma hiç gelmezdi doğrusu.Şu an herşey normal.Wordpresse yazı eklemeye devam edeceğim tabii ama benim evim burası.Sanki blgspottan ayrılırsam sizlerden de ayrılacakmışım gibi geldi.Allaha şükür sorunum düzeldi.Bloğumu geri aldım.Sizlerden çok destek aldım.
İYİ Kİ VARSINIZ DOSTLARIM..İYİ Kİ VARSINIZ...
Kaldığım yerden devam edeceğim.
Harika tarifler sırada bekliyor.Yarına kadar beklemedeyim bakalım...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler