Bomba Kurabiye


Merhabalar:))
Herkese iç huzuru, gönül sağlığı ve de boooll booll mutluluk diliyorum gönül penceremden..:))
Fırından yeni çıkmış misss gibi kurabiyeler istermisiniz ? Epeyce bir zamandır erteliyordum kurabiye yapımını ya da birşeylerden sıra gelmiyordu bilemiyorum, lakin bugün yeter dedim ve geçtim mutfağa.. Aslında bir esinleniş vardı içimdeki bu istekte.. Sevgili cankuşum Papatyam başarıdan başarıya koşup bizler gururlandırırken ben de onun bomba kekinden esinlendim ve bu kurabiyeleri oluşturdum:))
Nihayete erdiğimizde ortaya bu bombalar çıktı işte:))
Bir de sevgili Feriha Ablam var, geçenlerde sevgili Zeliha' da bahsetmişti kendisinden hepimiz onu biliyor ve tanıyoruz.. Bu aralar yakından görüşme şansımız oldu telefonlaştık sesimizi ulaştırdık birbirimize o kadar içten o kadar nayif bir hanım ki anlatamam.. Allahtan acil şifalar diliyorum kıymetli ablacığıma..
Ve tarifime geçiyorum, beğenilmesini umarak...

Malzemeler:
125 gr. margarin
Yarım çay bardağı sıvıyağ
1,5 su bardağı pudra şekeri
1 çorba kaşığı mısır nişastası
1 paket kabartma tozu
1 paket gourmet vanilin
1 su bardağı kuru meyve şekerlemesi
1 çay bardağı fındık kırığı
2 çorba kaşığı toz antep fıstığı
2 çorba kaşığı parça çikolata
3 çorba kaşığı kakao
Yarım çay bardağı çok mini doğranmış kuru kayısı ve kuru incir karışımı
Aldığınca un

Yapılışı:
Margarin oda ısısında yumuşatılıp üzerine tüm malzemeler sıra ile eklenip azar azar un ilave edilerek kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edilir..
Elde edilen hamur streç filme sarılıp buzdolabında yarım saat dinlendirilir..
Daha sonra hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparılıp elle yuvarlanarak yassı şekil verilen kurabiyeler yağlı kağıt serili tepsiye sıralanıp önceden ısıtılmış 170 derecelik fırında 20 dk.pişrilip ılınınca servis edilir..

Afiyet bal şeker olsun..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler