ÇANTALARA DEVAM!


İşte size sıcağı sıcağına ördüğüm kahverengi,yavruağzı renkli çantamı getirdim.Aslında artık çanta örmemeye karar vermiştim ama yazın iki tane hediye çanta ördüm sonra da kullandığım çantalarımı arkadaşa hediye verince kendime tekrar örmeye karar verdim.

Siyah üzerine pembe çiçekli çantamı arkadaşım o kadar çok beğendi ki seve seve hediye ettim sonra da farklı renklerde ve eskisinden biraz daha uzun olarak ördüm.Üç önde üç tane de arkada altı büyük çiçek ördüm ve uç uca ekledim.Sonra tabanını örüp çiçeklerle birleştirdim.Üstünü de çiçeklerden başlayarak trabzan ördüm.Son iki sırayı sık iğne yaptım.İçine astar ve fermuar diktim.Ben saplarını kendim örüyorum daha kullanışlı oluyor.

Çiçeklerin arasına tomurcuklar niyetine boncuklar diktim.
Bu çantanın kırmızısın geçen yıl örmüştüm ama kullanmak pek kısmet olmadan hediye gitti.Ben de ne zamandır aklımda olan siyah iple ördüm,ortalarına da beyaz inci diktim.Tam 34 tane küçük motif yapıp tek tek birleştiriyor ve astar dikiyoruz.Biraz yorucu oluyor bu motifleri birleştirme ama sonuca değiyor.Bu çanta da en sevdiğim çantalarım arasındaki yerini aldı bile çoktaaan..



İşte bu da kırmızısı.Görmek isteyen arkadaşlar oldu o yüzden tekrar yayınlıyorum.Gerçekten de gözalıcıydı...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler