ÇİĞ BÖREK

Bugün menümüzde çiğ börek var.Çiğ börek yaptığım zamanlar kesinlikle birkaç tane yiyorum.Elimde değil ne yapayım ben bu çiğ börekleri çok seviyorum.Eğer şimdiye kadar denemediyseniz de hemen deneyin derim,kesinlikle pişman olmayacaksınız.
PDÇS 22'nin ev sahibi Sevgili arkadaşım Fatoş.Eminim bizleri harika bir şekilde ağırlayacak.Beni davet ettiği için çok teşekkür ediyorum ve tarifime geçiyorum..

MALZEMELER:
1 yumurta,2 yemek kaşığı yoğurt,2 yemek kaşığı sirke,1 tatlı kaşığı tuz,2 yemek kaşığı sıvı yağ ve aldığı kadar un.


İÇ MALZEMESİ:250 gr kıyma,bir baş rendelenmiş soğan,az kıyılmış maydanoz,tuz,karabiber,pul biber.

HAZIRLANIŞI:
Malzemelerimizden yumuşak bir hamur yapıyoruz.Dinlenmeye bırakıyoruz.Bu arada 2 baş soğanı robotta kıyıyoruz,kıymamızı,karabiberimizi,tuzu ve kırmızı pul biberimizi de ekleyip iç harcımızı hazırlıyoruz.Dinlenmiş hamurdan ceviz iriliğinde parçalar koparıp yuvarlak şekilde açıyoruz,kenarına iç harcımızı koyup kapatıyoruz ve çatalla ucuna iz yapıyoruz.Bol kızgın yağda iyice kızartıyoruz.Sonra da afiyetle yiyoruz.AFİYET OLSUN…
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler