Çilek Pudingli Romantik Muffin

Günaydın sevgili dostlarım...Sımsıcak bir güne uyanmanın mutluluğu içinde yazıyorum sizlere bilgisayarımın başında.. Her sabah sizlere kavuşabiliyor olmak öylesine güzel ki kelimelerle telaffuz edemiyorum bazen.. Geçenlerde Hilal Ablamlada konuşurken dile geldi aynı mesele.. Bir gün uzak kalalım özlüyoruz hatta saatlerle uzak kalınca bile özlüyoruz.. Hayatımızın tatlı bir parçası bloğumuz.. İçimizi döktüğümüz, kendimizi bulduğumuz, kalbimizi yansıttığınız.. Bu mübrek günde diliyorum ki Rabbim bizleri mutlu olduğumuz sevdiğimiz hiçbirşeyden ayırmasın..
Bugün 17 Ağustos... Hepimizin bildiği gibi tarihe ve hafızalarımıza acılar içinde kayıtlanmış bir tarih.. 11 yıl önce daha 12 yaşında bir çocuktum belki ama mıh gibi aklımda ve hep öyle kalacak... 17 Ağustosta vefat eden tüm kardeşlerimizi bir kez daha rahmtle anıyorum.. Mübarek günün yüzü suyu hürmetine dualarınızda onlara da yer vermenizi rica ediyorum.. Rabbim ruhlarını şaad etsin...
ve bugünkü tarifimiz...Bu muffinleri cumartesi akşamı yapmıştım pazar günü fotoğrafladım..Tabi süslemesini de pazar günü yaptım..Yaz mevsiminin tatlılığı ile eve kapatmadım fotoğrafımı attım yine kendimi dışarı..Çilek kıza uygun bir muffin bu :)) Bakalım tarifine..


Malzemeler:
3 adet yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı yoğurt
Yarım su bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
1 paket vnilin
1 paket toz çilekli puding


Üzeri İçin:
1 pk. çilekli şanti+ 1 çay bardağı süt


Yapılışı:
Muffinler için; yumurta, şeker ve yoğurt iyice çırpılır, sıvıyağı eklenip çırpmaya devam edilir..
Kabartma tozu,vanilin ve çilekli puding ilave edilip az daha çırpılır ve klasik kek kıvamı elde edilene kadar azar azar un eklenir..
elde edilen karışım muffin kalıplarına pay edilip önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında pişirilir. Muffinler fırından çıkınca kalıplarından çıkartılıp fırın ızgarası üzerinde soğutulur.
Soğuyan muffinler çırpılmış şanti ve pasta şekerleri ile süslenip servis edilir..


Afiyet bal şeker olsun...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler