Çilekli Dondurma


Çilekli Dondurma

Sevgili hanımlar Çilek mevsimi geldi.Geçen gün gittiğim semt pazarında Tezgahlarda gördüğüm Çileklere doğrusu gözüm takıldı kokusu ,iriliği kıpkırmızı rengi sanki al beni diyordu dayanamadım aldım ama bir yandanda hormonlu olabileceğini düşündüm.Esas yerli çileğin çıkmasınımı beklesek, neyse bu bir tadımlıktı.Aslında alacağımız bütün sebze ve meyvaların hormonsuz olanını tercih etmeliyiz dikkatli bakılınca Sebzenin yumrulu oluşu,aşırı büyük oluşu.biberin çekirdeksiz oluşundan anlaşılabiliyor.Özellikle çocuklar için bu meyve ve sebzeler sağlıklarını tehdit edici unsur haline geldi. Burada Anne ve Babalar alış- verişte dikkat diyorum.


Malzemeler-Yarım kilo Çilek—2 su bardağı şeker—2 su bardağı süt—3 çorba kaşığı Limon suyu.

Çilekli Dondurma Tarifi: Çilekler ayıklanıp iyice yıkanır kumlu kalmaması için yıkama işlemini tekrar tekrar yapın.Yıkanan Çilekleri robottan geçirerek püre haline getirelim.Üzerine şekeri ilave edip karıştıralım taki şeker eriyinceye kadar.Çok soğuk olan sütümüzü ve Limon suyunu Çileklerin üzerine ilave ederek koyu bir kıvam alana dek çırpalım. Karışımı bir kaba koyarak Buzdolabımızın dondurucusunda donana kadar bekletip daha sonra servis edelim.



Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler