Elmalı Muhallebi ve Kurabiye Kastamonuya Gidiyoorr:)

Merhabalar sevgili dostlar:))
Naılsınız?
Ben harikayım müthişim süperim:)
Dün size danıştığım ne yapayım dediğim olay tatlılığa bağlandı gitti:) Bu ilk sebep:)
İkincisiiii ben bu geceee Kastamonu'ya gidiyorumm :))
Allah nasip ederse Cuma günü sevgili Hülya Ablam ile Kastamonu da buluşuyoruzz:) Ayy nasıl heyecanlı nasıl mutluyum anlatamam:)
Haftasonuda İstanbuldayım Allah izin verirse günübirlik çok kısa bir ziyaret olacak ama buna değecek:) Canım Kardeşim Papatyam ile görüşeceğiz:)
Hem sizlere kendinize iyi bakın diyeyim hemde blog mantarla kalmasın diyeee yazmak istedim:)
Tatlı tatlı gideyim de geleyim dimi :) Bu yüzden sizlere Pazar Kahvaltım da fotoğrafını sunduğum muhallebimi paylaşmak istiyorum:) Siz tatlıma bakadurun ben bikaçgüne geliyorum:)
Hepinize sevgiler ve öpücükler:) Bittabii çilek kokulu :)

Malzemeler:
3 adet elmanın rendesi
1 tatlı kaşığı tarçın
3 çorba kaşığı şeker

Muhallebisi:
1 lt. süt
1 su bardağı şeker
2 çorba kaşığı un
2,5 çorba kaşığı mısır nişastası
1 pk. tozşanti
1 pk. vanilin
1 çorba kaşığı tereyağ

Yapılışı:
Öncelikle elma rendeleri bir tavada tarçın ve şeker ile birlikte pişirilip, soğumaya bırakılır..
Muhallebisi için: Süt bir tencereye alınıp vanilin, krem şanti ve tereyağ harici malzemeler eklenerek ocağın altı yakılır, orta ateşte karıştırarak pişirilir..Kaynamaya başladıktan sonra vanilin, kremşanti ve tereyağ eklenip bir iki dakika daha kaynatılan muhallebi ocaktan alınıp ilk sıcaklığı çıktıktan sonra kuplara paylaştırılır.
İyice soğuduktan sonra ikişer çorba kaşığı kavrulmuş elma eklenir (ilk kaşıkla eklenen elmayı muhallebinin içine gömün üzerine ikinci kaşığı ekleyin), üzerleri süslenerek buzdolabında 3-4 saat dinlendirilir..
Servis edilir.. :)

Afiyet bal şeker olsun :)
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler