ELMALI PASTA

Aslında eklemek istediğim tarif bu değildi.Elmalı pastam önceki bloğumdan.Benim canım kızım bilgisyarın beynini bir şekilde(!) silmiş ve tüm resimler,tüm belgeler gitmiş.Dolayısıyla benim sırasını bekleyen tüm tarif resimlerim de.Ben de el mecbur diğer bloğuma başvurdum can kurtaran olarak.Patamız oldukça lezzetli,hafif ve kolay.Yapmayanlara şiddetle tavsiye ederim.
Elmalı pastayı P.D.Ç.S.E 25'e gönderiyorum.Ev sahibemiz sevgili Hülya.Nazik daveti için kendisine çok teşekkür ederim ve kolaylıklar dilerim.

MALZEMELER:
bir pk pötibör bisküvi,
4-5 adet elma,
1 çay bardağı iri çekilmiş ceviz,
tarçın,3,4 yemek kaşığı toz şeker.
Krem şantiyi hazırlamak için süt.
HAZIRLANIŞI:
Önce elmaları rendeleyip 3-4 yemek kaşığı şekerle pişirelim.Ocaktan indirirken istenilen ölçüde tarçını ve cevizi ekleyip karıştıralım.
Bisküvileri sütle ıslatarak hazırlayacağımız kaba dizelim.Üstüne elmalı harcımızdan döküp yayalım.Tekrar bisvileri sütle ıslatıp bir kat daha çıkalım.Elmalı harcın kalanını da döküp yayalım.Son kata bisküvileri tekrar ıslatıp dizelim ve hazırlamış olduğumuz krem şanti ile üzerini kaplayalım.Hindistan cevizimizi bolca döküp süsleyelim ve dolapta1 saat dinlendirdikten sonra
afiyetle,arkadaşlarla sohbetle birlikte yiyelim..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler