ETLİ KURUFASULYE

İşte geldim burdayım!!Ksacık bir ayrılıktan sonra yine aranızdayım,zaten hep buralardaydım ;tarif eklemiyordum.Beni hiç yalnız bırakmadınız,destek verdiniz.Bazı yorumları okurken gözlerim doldu.İyi ki varsınız canlarım.Hepinizi çok seviyorum.Böyle sevilmek çok güzel bir duygu.Bu destekleriniz olmasa bir daha dönmeye cesaret edemezdim bundan emin olabilirsiniz.



Madem geri dönüyorum dönüşüm muhteşem olsun dedim ve benim en çok sevdiğim ikili ile karşınıza çıkmak istedim.Evet kuru fasulye pilav asla hayır demediğim bir ikili.Kuru fasulyenin faydalarını(!) ve tarifini bilmeyen yoktur o yüzden arife tarif gerekmez diyorum..
Pilavı bu kez köyden toplayıp ailece ayıkladığımız tazecik bezelye ile yaptım,tabii tereyağ olmazsa olmaz,yanına yoğurt ve turşu da şart.
AFİYET OLSUUUUN
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler