ISPANAKLI VE CEVİZLİ SPAGETTİ MAKARNA

MERHABALAR,SELAMLAR,SEVGİLER BENDEN SİZE :)
Bazen zamanımız yetmediği,bazen,canımız istediği,bazen de benim gibi sağlık sorunları yaşayanların kısa sürede yemek hazırlamaları için ideal bir seçenektir makarna çeşitleri :) 
 hem besleyici,hem doyurucu,hem enerji verdiği için detercih sebebidir
bu defa ben de enerjim olmadığı için cevizli makarna yapmayı tercih ettim,biraz da çiğ ıspanak yapraklar,az sızma zeytin yağı ve tere yağı ilavesi ile hem lezzetini,hem görüntüsünü değiştirmek istedim
inşallah şifa olmuştur :)
makarnayı haşlarken bir taraftan da tavaya az miktarda sızma zeytinyağı ve tereyağı koyup kızdıktan sonra yıkanmış doğranmış ıspanak yapraklarını ve dövülmüş cevizi koyup,hızlı ateşte kısa süre soteledim,çok lezzetli bir makarna oldu :)
***aaa makarnadan tarif mi olur ? çok basit diyenlere :
inanın bu kadarını hazırlamak bile sağlığı yerinde olmayanlar için (benim gibi) öylesine zor,öylesine yorucu ve ağrı verici kii :(
OLMAYA DEVLET CİHANDA BİR NEFES SIHHAT GİBİ
SAĞLIKLA,ESENLİKLE KALIN
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler