KIYMALI KURU PATLICAN YEMEĞİ


KIYMALI KURU BİBERLİ KURU PATLICAN YEMEĞİ
 
MERHABALAR,SELAMLAR,SEVGİLER
 
Sevgili blogcanlar,siz yaz sıcağında SEBZE KURUTURMUSUNUZ ?hazırlaması, kurutması, çok zevklidir, kışın yemesi çok daha zevklidir inanın :) bunu uygulayanlar bilirler, şayet imkanınız varsa mutlaka kurutun derim, ben sadece 2 adet patlıcan kurutabilmiştim (biber, domates hariç) benim yaptığım gibi yemeği, limonlu sarımsaklı salatası, yoğurtlusu yapılabilir
farklı şekillerde dilim veya bütün olarak kurutulabilir ama ben bu defa çok küçük kuşbaşı şekilde doğrayıp kurutmuştum
yemeğin yapılışı:
kuruma aşamasında toz olabileceği için patlıcanları önce su içinde biraz beklettim, iyice yıkayıp az su ile 3-5 dk kadar haşladım (yumuşaması için)
tencerede doğranmış soğan, kıyma ve zeytinyağını kavurdum, tüm yemeklerimde kullandığım yazdan hazırlayıp cam şişelere koyduğum  DOMATES RENDESİnden  ilave ettim, kuru biberleri (haşlamadan, sadece yıkayıp) ve az haşlanmış patlıcanları ilave ettim, az tuz ve sıcak su koyup pişinceye dek kaynattım
 

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler