KIYMALI PATATESLI CARSAF BÖREGI



Bu böregi Nihan'in sitesinde görünce mutlaka denemeliyim demistim.Deneyince de cok harika oldu.Ben de carsaf böregi yapiyorum ama Nino'nunkinden bir farki,ben icine maya koymuyordum ve mayali olunca cok kabarir diye zannediyordum.Ama zannettigim gibi olmadi.Mayali da harika oluyormus,benim cok hosuma gitti.Benim annem de cok güzel carsaf böregi yapardi biz kücükken.Hatta komsularimiza dahi yapardi.Annem böregi büyük tepsiye hazirlar biz de kizkardesimle yakinimizdaki firina pisirmeye götürürdük.Tadi hazirlardan bile güzel olurdu.Orta okula gittigim zaman ev ekonomisi dersinde ögretmenimiz bizlerden herhafta kendi evimizde annelerimiz tarafindan hazirlanan yiyecekler götürmemizi istemisti.Ben de bir keresinde anneme yaptirdigim kiymali carsaf böreginden götürdügümde bana kizmisti.Kizmasinin nedeni ise niye hazir alip okula götürmüsüm.O zaman ögretmenimizi böregi annemin yaptigina maalesef inandiramamistim.Neyse bu güzel tarif icin Nino'ya cok tesekkür ediyorum.Tarifi yazmiyorum,siz asagidaki linke tiklayip tarifi görebilirsiniz.


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler