KOLAY PASTA



İşte yeni bir hafta daha bizi bekliyor.Kimbilir neler yaşayacağız.Ben de yeni haftaya tatlı girelim tatlı günler yaşayalım dedim.Hem çok basit hem çok doyurucu hem de göze hitap ediyor.Tarifini simayhobiden almıştım ve zevkle uyguluyorum.

P.D.Ç.S 22 devam ediyor.Biliyorsunuz süresi 2 haftaya çıktı.Sevgili Fatoş gerçekten de harika bir ev sahibesi.Kendisini kutluyor ve tarime geçiyorum.

MALZEMELERİMİZ;

3yumurta,
3 fincan un,
3 fincan şeker,
vanilya
kabartma tozu.
Üzeri için;
Çilekli kremşanti ve çilekli ve ahududulu meyve sosu.
HAZIRLANIŞI:

Pandispanyamız için malzemelerimizi çırpıyoruz ve yuvarlak 30 cm boyutundaki yağlanmış kabımıza döküyoruz.180 derecede pişiriyoruz.Fırından çkınca 1 bardak soğut sütü yavaş yavaş döküyoruz ve soğumaya bırakıyoruz.Bu arada da kremşantimizi hazırlıyoruz ve soğumuş olan pandispanyamıza sürüyoruz.Meyve sosunu da hazırlıyoruz ve soğuttuktan sonra onu da en üste güzelce döküyoruz.Buzdolabına atıyoruz ki biraz dinlensin.
AFİYET OLSUUUUN...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler