HAFTASONU KAHVALTISI

Haftasonu kahvaltılarını ne güzeldir.Bütün bir haftanın koşuşturmacası ,yorgunluğu atılır,özenle hazırlanmış bir sofra,sohbet ve çocuk cıvıltıları eşliğinde.Acele etmeden rahat rahat edersiniz kahvaltınızı,çayınızı keyifle yudumlar keyifle hiç acele etmeden yersiniz..Hep derim işte mutluluk bu,hayatın tadı bu dakikalarda çıkar.


Ben yumurta yemeyi çok severim.Nedense çocukluğumdan beri hiç değişmeyen bir özelliğim.İnsan her gün yemekten bıkmaz mı,ben bıkmam işte.


Peynir ve tereyağını erittikten sonra (ben dil peyniri kullandım) yumurtalarımızı üzerine kırıyoruz.

Tereyağı ve peynirin eridiği an...


Sosisli maydanozlu yumurta.Ben maydanozu yumurtalarda kullanmayı çok severim.Ayrıca öyle dal dal yemesi de hem sağlıklı hem lezzetli..



Ve işte tüm çocukların çok sevdiği yumurtalı ekmek.Haftasonu kahvaltılarının olmazsa olmazı...


Ve domates,dereotu,semizotlu salata.Üzerine zeytinyağı ve limon da sıktık mı yemelere doyum olmaz..
Sizlere güzelliklerle dolu bir haftasonu diliyorum...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler