ÖRDÜĞÜM ÇANTALARDAN BİR DEMET

Tam anlamıyla çanta delisiyim diyebilirim.Çanta örmeye başladıktan sonra ise hem kendime hem sevdiklerime pek çok çanta ördüm.Bu benim için bir zevk oldu.Eski bloğumda bunları yayınlamıştım.Bu ayki örgü etkinliğinin konusu çantalar.Ev sahibeliğini de sevgili yükselce yapıyor.Katılmak isteyenlere fikir verebilir diye düşündüm.Şimdilik bunlara bakın,bakalım nasıl bulacaksınız..




Siyah -beyaz çanta kendime ördüğüm ilk çanta.Nasıl da büyük bir heyecanla başlamış ve bitirmiştim..Acemilik işim.
Pullu çanta.Yine hediye gitti..


Kahverengi krem çantam.Hala zevkle takıyorum..
Yine hediye çantalarımdan...
Kızkardeşim için yapmış olduğum yeşilli çanta...
Sevgili bakıcım için yapmış olduğum çanta..
Fatoş'a armağan ettiğim çanta..


Daha koluma takamadığım,takmak için yazı beklediğim çantam.Bakmalara doyamıyorum..
Evet ben de çanta sevgisi hiç bitmeyeceğine göre ben daha çoook çantalar yaparım.Yakında yenileri geliyor,bloğuma gelmeye devam edin....

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler