Patates Dolması


Oğlumu hayırlısı ile yolcu ettim.Allah sağlık versin ne yapalım.Koşturmacalı bir haftasonu oldu benim için .Bugün evdeyim.Çalışıyor olup da haftasonu dışında birgün evde olmak değişik bir duygu.Güneş de bugün yüzünü gösterdi çok şükür.Gelelim tarifimize;

Malzemeler
  • 3 adet patates
  • 1 büyük soğan
  • Biraz kıyma
  • 1/2 yemek kaşığı salça, birazcık toz kırmızıbiber
  • Kaşar peyniri

Yapılışı

Patatesleri soyup yıkadıktan sonra ortadan ikiye bölüp içlerini oyun.Kızgın yağda kızartın.Soğanı ve kıymayı kavurup içine tuzunu, karabiberini,salça ve kırmızıbiberini ekleyip,kızarttığınız patateslerin içini doldurun.Borcama dizdiğiniz patatesleri fırınlayın,fırından çıkartmadan önce üzerlerine birer dilim kaşar peyniri koyup peyniriniz biraz eriyince fırından çıkarıp afiyetle yiyin.

Ben içini oyduğum patateslerin içini de kızartıp yemekle beraber servis yapıyorum.Böylece ziyan olmuyor.Basit bir yemek ama yine de açıklayarak yazmaya çalıştım.Çünkü yemek yapmaya yeni başlayan arkadaşlar için en basit şeyler bile zor gelebilir.Yeni evlendiğimde anneme yemek tarifi almak için telefon ettiğimde verdiği ölçüler el kararı,göz kararı idi.Bilmiyordu ki benim daha ne elimin ne de gözümün kararı vardı.Yaptıkça gerçekten çoğu şeyin ölçüsü el ve göz kararı oluyor.

Herkese hayırlı ve güzel bir hafta diliyorum

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler