PEKMEZ SOSLU PASTA- KREMŞANTİLİ,PEKMEZLİ KOLAY PASTA

 
PEKMEZ SOSLU PASTA- KREMŞANTİLİ,PEKMEZLİ KOLAY PASTA
 
MERHABALAR,SELAMLAR,SEVGİLER BENDEN SİZE SEVGİLİ TAKİPÇİLERİM :)
 
Pratik,lezzetli bir pasta hazırladım buyurmazmısınız ?
 
3 adet yumurta,
1/2 su bardağı sıvıyağ,
1/2 su bardağı su,
1 su bardağı(+veya -  değişitirilebilir ) şeker,
2,5 su bardağı un,
1 paket vanilya,
1 paket kabartma tozu
üstü için:
1 paket kremşanti,
şanti için : su veya süt,
sos için üzüm pekmezi
 
bu kek çok hafif az şekerli olduğu için yemesi de hoş oluyor :)
kek için her zamanki gibi önce yumurtaları iyice köpürene dek mikserle çırptım,
şeker ilave ederek eriyene dek çırpmaya devam ettim,
sıvıyağı ve suyu koydum,karıştırdım,
un,k.tozu,vanilyayı eleyerek yavaş yavaş (kontrol ederek ) döküp silikon kaşıkla karıştırıp yağlanmış fırın kabına kek harcını yaydım,
ön ısıtmalı fırında  170 c pişirdim,
krem şantiyi sütle çırpıp soğuyan kekin üstüne yaydım,
en son pekmezi yemek kaşığı ile gelişigüzel döktüm
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler