PEYNİRLİ KARNIYARIK PATLICAN








PEYNİRLİ KARNIYARIK PATLICAN


SICACIK BİR SONBAHAR GÜNÜNDEN HEPİNİZE MERHABALAR:))))


Biraz farklı bir patlıcan pişirmeye çalışırken ortaya bildiğimiz klasik karnıyarığın farklı bir versiyonu çıkıverdi:))çok nefis bir kahvaltılık oldu:)


zaten patlıcan ve peynir ne güzel bir ikili değil mi?yani en azından ben çok yakıştırıyorum


nasıl mı yaptım?


patlıcanları alacalı soyup tuzladım,acı suyu çıkınca yıkayıp kuruladım,kısa süre kızarttım,ortasını açıp ezilmiş beyaz peynir ve kıyılmış maydanoz ile doldurdum,üstüne pul biber döküp fırında peynir eriyene kadar tuttum


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler