FIRINDA KAŞARLI,PATATES PÜRELİ SİNİ KÖFTESİ






MERHABALAR SEVGİLİ ARKADAŞLAR

Bugün sizlerle çok lezzetli, yemeğe doyamadığımız, tadını unutamadığımız hazırlaması oldukça pratik bir yemek paylaşmak istedim:)
aslında ARİFE TARİF YOK ama kısaca şöyle;

klasik köfte harcı hazırladım,

cam fırın kabını çok az zeytinyağı ile yağlayıp köfte harcını elimle eşit bir şekilde yaydım,fırında köfte kızarana kadar tuttum,

bu arada 3 adet patatesi(miktarı size kalmış)kabuklarını soyup küp şeklinde doğradım az su ve süt ile kaynamaya bıraktım,1 kaşık tereyağı ve bitkisel tuz ilave edip ocaktan aldım blendırla pürüzsüz olacak şekilde ezdim,kızaran köftenin üstüne yaydım,kısa bir müddet daha fırında tutup en son da rendelenmiş kaşar peyniri ve pul biberi koyup peynirler eriyene kadar fırında tuttum
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler