SU MUHALLEBİSİ(VİŞNE REÇELİ ŞELALESİ İLE HARİKA BİR LEZZET)










SU MUHALLEBİSİ(VİŞNE REÇELİ ŞELALESİ İLE HARİKA BİR LEZZET)

Saray usulü gül aromalı bir tatlı, ağızda bıraktığı lezzeti tarif inanın imkansız.
Aslında bu tatlı beni çocukluğuma ilkokul yıllarıma götürür:) okulun önüne gelip arabasının içindeki gül sulu kırmızı şerbetli su muhallebisini büyük bir özenle hazırlayıp satan o amca gözümün önünden hafızamdan hiç silinmedi
Ben de o günleri yaşamak ve yaşatmak için kendi usulümle yapıp yeni nesile tanıtmaya çalıştım,ama üzgünüm kii bu sefer markette paket içinde satılan evde su ve süt ilavesiyle kaynatılıp hazırlananı yapabildim:((
Size özel olarak hayırlısıyla ALLAH’ın izniyle iyileştikten sonra orijinal tarifimi yapıp yayınlarım
Tatlıyı tarife göre hazırlayıp resimdeki silikon kalp kalıplara boşalttım **KALP KALBE KARŞIDIR DİYE** buzdolabında soğuttuktan sonra servis tabaklarına ters çevirip kutu içinde bulunan gül aromalı pudra şekerini eledim,kalıbın ortasındaki boşluğa da orijinalini anımsatsın diye vişne reçelinin suyundan döktüm ***yerken ne olduğu belli vişne şelaleli muhallebi oldu lezzeti katlandı da katlandı***
Sıra geldi resim çekmeye:) yanında gül olsa çook manidar olur tatlımız gül aromalı ya deyince sağolsun sevgili eşim sitenin ve bizim bahçedeki gülleri bir bir ziyaret edip kesip getirdi elleriyle balkondaki masanın üstüne yerleştirdi ardından resim çekme telaşım başladı
İtiraf edeyim ki blogum için şimdiye kadar çektiğim en zevkli mutluluk verici resimlerdi**her ne kadar resim konusunda çok başarılı olamasam da!!

***bugün Bursa’ya üniversite hastanesindeki hocamıza sağlık kontrolüm için gidiyorum,hayır dualarınızı istirham ediyorum,ALLAH cc.hepimizin maddi ve manevi hastalıklarına şifa versin AMİN
Bu arada henüz yüz yüze görüşmediğimiz halde gönül dostluğumuz başlayan,yaşı benden çok genç ama bilgisi becerisi kültürü benden çok fazla olan sevgili kemalpaşatatlısı ile tanışmaya niyetlendik:)))) yıllardır evinin neredeyse önünden gelip geçiyormuşuz şimdide kapısını çalacağız
NOT:Bu arada yorumlarınıza gecikeceğim,bursa dönüşü cevap yazacağım inşallah:)
ziyaretlerinizi ve güzel yorumlarınızı bekliyorum,sizleri seviyorum:)))


HEPİNİZE GÜL AROMALI GÜNLER DİLERİM
SELAMLAR SEVGİLER
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler