TAHİNLİ KURABİYE


Şu aralar kar muhalefeti nedeniye evdeyim.Okullar pazartesine kadar tatil.Ben de bu gün tahinli kurabiye yapmaya karar verdim.Daha önce hiç yapmamıştım.Blog dünyasına girmeden çok önce tarifi blogların birinden almıştım ama şimdi hatırlamıyorum.Ben tarife orjinal tarife ek olarak kabartma tozu da koydum,ama bir paketin yarısını kullandım.

Sevgili Gül kardeşim bu haftaki P.D.Ç.S.15 in ev sahibesi.Ben de tahinli kurabiyelerimi kendisine hediye ediyorum,kolaylıklar diliyorum.



MALZEMELER:1 çay bardağı sıvı yağ,1 su bardağı pudra şekeri,1 çay bardağı fındık(çekilmiş),4 yemek kaşığı tahin,1 tatlı kaşığı kabartma tozu ve alabildiği kadar un.


Tüm malzemelerimizi karıştırıp yumuşak bir hamur yapıyoruz.Hamurdan parçalar koparıp küçük toplar yapıyoruz ve yağlı kağıt serilmiş fırın tepsimize diziyoruz.Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında pişiriyoruz.


Yemesi çok zevkli kurabiyelerimiz oluyor.Çayla da muhteşem gidiyor.AFİYET OLSUN...


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler