TAHİNLİ,FINDIKLI KEMALPAŞA TATLISI



TAHİNLİ, FINDIKLI KEMALPAŞA TATLISI

Bu nefis tatlıyı özellikle bugün yayınlamak istedim sebebi ise:
Bu gün yine BURSA yolcusuyuz:(((maalesef yine üniversite,hastane,doktor,eczane vs koşuşturması var kontrollerim yapılacak çıkacak sonuca göre karar alınacak(mış)
Biz KEMALPAŞAdan geçerken ve de nasipse bu tatlıyı yerken siz de bu postu okuyun istedim,
ayrıca hayır dualarınızı bekliyorum ALLAH cc.cümlemizi korktuklarımızdan emin, umduklarımıza nail eylesin,her işimizi hayırla tamamına erdirsin AMİN.
GELELİM TATLIMIZA
Kemalpaşa tatlısını bu şekilde yediniz mi bilmiyorum ama biz çok severek yediğimiz için sizinle paylaşmak istedim,tatlılar hazır alınıp paket üstündeki şurup tarifine uygun pişirildiği için tarif etmeye gerek görmedim:))
Servisten önce soğuyan tatlının üstüne tahin ve kıyılmış fındık dökülür
Biz bu lezzetle;BALIKESİR-BURSA arasında yaptığımız seyahatlerde BURSA’nın KEMALPAŞA ilçesinden geçerken tanıştık,firmalar tatlıyı dondurmalı, çikolatalı, kaymaklı, sade,tahinli gibi değişik şekillerde satışa sunuyorlar,biz en çok tahinlisini beğendik ve onda karar kıldık hemen hemen her geçişimizde aynı yerde yemeye çalışıyoruz(1 porsiyonda 3 adet var 1 adedini ben yiyorum*tadımlık* 2sinide eşim yiyor) tahin şekersiz olduğu için yerken tatlının şekerini de hissetmiyor insan:))
Üstüne de bool kıyılmış fındık dökünce mmmmm
Yiyenler bu lezzeti bilirler, eğer yemeyen varsa evde hemen denesin derim
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler