DOMATES SOSLU, ISPANAKLI EV YAPIMI ERİŞTE


HAYIRLI VE BEREKETLİ CUMALAR
Sevgili arkadaşlarım,kardeşlerim hepinizin CUMA günü mübarek olsun
beni merak ediyorsunuz dua ediyorsunuz ALLAH cc. hepinizden razı olsun,cümlemizin maddi ve manevi hastalıklarına şifa versin,imtihanlarımızı kolaylaştırsın,günahlarımıza kefaret kılsın,dermansız hastalıklar vermesin,AMİN
Ben BURSAdan döndüm,prof,3.kez ameliyat olmadan seni kurtarmak istiyorum diyerek 15 gün daha yüksek doz kortizon tedavisine devam edeceğini söyledi,çekilen eko sonucunda da kalp zarında biriken sıvıda bir miktar azalma görüldü çok şükür:)

DOMATES SOSLU,EV YAPIMI ISPANAKLI ERİŞTE
Bu yaz hastalıklarla uğraşırken kış hazırlığı yapamadım:(
geçen yıl yaptığım yapım aşamalarını sizinle paylaştığım ***ISPANAKLI ERİŞTE***sonunu pişirdim, sağlığım düzelince yaparım inşalllah:)
Erişteleri haşlayıp(haşlama suyunu az koyuyorum dökmüyorum,lezzeti içinde kalsın),
haşlanmış nohutları ve domates sosunu karıştırdım,hepsi bu kadar,eee hasta yemeği böyle kolay pratik olmalı değil mi?:)))
domates sosu için de;domatesleri rondodan geçirip az zeytinyağı ile kavurup karabiberle lezzetlendirdim
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler