YAZIN MEYVE KURUTMASI-ŞEFTALİ KURUSU,MÜRDÜM ERİĞİ KURUSU HAZIRLAMAK



4 E BÖLÜNMÜŞ MÜRDÜM ERİĞİ KURUSU


DİLİMLİ ŞEFTALİ KURUSU


GÜNEŞTE 1 GÜN BEKLEMİŞ HALİ

 
MERHABALAR SEVGİLİ TAKİPÇİLERİM HEPİNİZE SELAMLAR,SEVGİLER :)
 
Bu yaz ilk kez meyve kurutuyorum,heyecanla,merakla sonucu bekliyorum inşallah memnun kalırım :)
kuruyemişçilerde görüp özendiğimiz hatta yüksek ücretle aldığımız kuruların bir kısmını evde hazırlamak mümkün :)
bugünlerde hava oldukça sıcak değerlendirmek gerek,
şimdilik çeşidi az tuttum devamı gelir inşallah :)
1 adet iri şeftaliyi çok ince olmayacak şekilde dilimledim resimde görüldüğü gibi kağıt havlu üzerinde güneşe koydum,1 gün sonraki hali bile kurumaya yakındı
MÜRDÜM ERİĞİ KURUSU
erikleri bahçeden dalından topladık bu da ayrı bir zevk :))
erikleri yıkayıp uzunlamasına 4 e böldüm (çekirdeğini attım) yukarıdaki resimdeki gibi tepsiye dizdim güneşte kuruttum
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler