YE#31-ETKINLIK BAYAT EKMEKLI TARHANA



Bu ayki etkinligin konusu bayat ekmekler.http://www.soframiz.com/ dan Hale arkadasimiz da ev sahibesi. Cok güzel bir etkinlik konusu sectigi icin Hale'yi kutluyorum.Ben de bu güzel etkinlige iki tarifimle katiliyorum.Arkadasima kolay gelsin..

Ilk tarifim , benim bu sekilde yemesini cok sevdigim ekmekli tarhana.Tarifi cok basit ama cok lezzetli oluyor.Herkes tarhananin yapilisini mutlaka biliyordur ama böyle denemeyen varsa daha,tavsiye ederim.Hem de bayat ekmekleriniz böylece degerlendirilmis olur.
Bu, annemin kendi elleriyle gecen sene benim icin yaptigi Trakya tarhanasindan.
BAYAT EKMEKLI TARHANA



MALZEMELER:

1 litre su

4 yemek kasigi tarhana

bayat ekmek parcalari

tereyagi

tuz

ayrica bir yemek kasigi tarhana

YAPILISI:

Tencereye 4 kasik tarhana ve bir litre suyu koyup kisik ateste devamli karistirarak pisirin.Tuzunu katin.Bir tavaya tereyagini ve bir kasik tarhanayi koyup hafif kavurun.Ekmekleri dograyin.Servis tabagina ekmekleri yerlestirip üzerine tarhanayi dökün ve onlarin da üzerine kavrulmus tarhanali tereyagini gezdirip servis yapin.

AFIYET OLSUN!

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler