Çikolatalı Bademli Muffin


Merhabalar:))
Kısık sesli fakat enerjili olan ben sizlersiz yapamamaktayımm:))
Yalancı tarifim çok ilgi gördü ve ben çok sevindimm isim anası olan anacığımda böbürlendi "ehh kimin kızı" dedi aslında tatlılar konusunda pek iyi değildir annem iyi değildir derken sevmez yapmasını:) Daha çok yemek, çorba, börek tarzlarından hoşlanır :) Ama ne olurs olsun ona benzemek harika birşey benim için:))
Bugündeeee sizlerle nefis muffincikler paylaşacağımm:)) Bademli, çikolatalı, hindistan cevizli ayyy rüya gibii:)) Rüya gibi çünkü ben tatmadım bu muffinlerden kendimi tuttumm:))
Vereceğim ölçü yaklaşık 24 adet muffin içindir..

Malzemeler:
3 adet yumurta
1 su bardağı tozşeker
1 su bardağı yoğurt
2 çorba kaşığı pirinç unu
4 çorba kaşığı hindistan cevizi
1 su bardağı ince çekilmiş badem
Yarım su bardağı damla çikolata
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin
3 damla badem aroması
Aldığınca un

Yapılışı:
Derin bir kapta şeker, yumurtalar ve yğurt çırpılıp, sıvıyağ eklenerek çırpma işi sürdürülür..
Pirinç unu, hindistan cevizi, kabartma tozu, vanilin, badem aroması ve un eklenerek akışkan kek kıvamı elde edilir en son çikolata ve bademler de eklenerek tahta kaşıkla hafifçe karıştırılır ve karışım muffin kağıtlarına pay edilir..
Önceden ısıtılmış 170 derecelik fırında pişirilen muffinler ılık ve ya soğuk olarak servis edilir..

Afiyet bal şeker olsunn:))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler