ELMA RENDELİ BROKOLİ SALATASI

 HERKESE MERHABALAR:)))))))))))))

BENİM GÜZEL MİNNOŞLARIM KURU ÜZÜMLÜ BROKOLİ SALATASINDAKİ ÜZÜMLERİ KENARA AYIKLAYINCA .......

ORTAYA ELMA RENDELİ SALATA ÇIKTI  VE KAPIŞILDI:))))))))

BELİRTMEM GEREKİR Kİ..BENİM VE EŞİMİN FAVORİSİ KURU ÜZÜMLÜ OLAN ,ÇOCUKLAR İSE BU SALATAYA BAYILDILAR...TARİF AYNI ZATEN.TEK FARK İÇİNE KABUKLARIYLA BERABER ELMA RENDELEDİM....


 1 TOP BROKOLİYİ YIKAYALIM VE MİNİCİK MİNİCİK AYIRALIM.

AYRI BİR KAPTA;
3 TEPELEME Y. KAŞ. YOĞURT
1Y.KAŞ. MAYONEZ
1 Ç.BARDAĞI CEVİZ
2 ORTA BOY ELMA RENDESİ
1Ç.BARDAĞI MISIR
1T.KAŞ. TUZ.

TÜM MALZ. KERŞTIRALIM....



Kansere karşı faydalı olduğu bilinen brokoli ve brüksel lahanasının, kaynatılarak pişirilmesi halinde içindeki kanserle savaşan "glucosinolates" adlı maddelerin büyük bölümünün yok olduğu bildirildi. Brokoli 30 dk. haşlanırsa, içindeki bu madde yüzde 70 oranında düşüyor.
 
YANİİ BU NEDENLE EN FAYDALISI ÇİĞ YENENEİ...
 
BU HAFTA MİSAFİRLERİM VARDI ONLARADA BU SALATAMDAN YAPTIM...MİSAFİRLERİMİN ARASINDA KAZAKİSTANDAN GELEN BİR HANIM ,BU SALATAYA ÇOK KIYMET VERDİ.YOGA EĞİTMENLİĞİDE YAPAN SEVGİLİ ELVİRA SEBZELERİ HEP ÇİĞDEN TÜKETTİĞİNİ BELİRTTİ...GERÇİ BEN HEPSİNİ BU ŞEKİLDE TÜKETEMEM ANCAK KEREVİZ ,BEYAZ LAHANA VE BROKOLİ SALATASI ÇİĞ OLARAK OLDUKÇA LEZZETLİ OLUYOR....
 
EVET HANIMLAR AFİYET ŞİFA OLSUN:)))))))))))

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler