ETLI KAPUSKA

Son zamanlarda kis sebzeli yemeklere daha cok yönelmeye basladim.Bu kisa kadar her sene kis sebzesi olmamasina ragmen domates,patlican,salatalik, vb gibi sebzeleri tüketiyordum ama tv lerde doktorlarin devamli bunlarin zararli olduklarini belirttigini görünce artik pek almamaya basladim.Bir kac haftadan beri bu tür sebzeleri satin almayi biraktim.Ama arada canim istediginde belki biraz satin alabilirim.Artik neyi tüketecegimizi sasirdik.Yedigimiz hersey hormonlu,insan sagligini hice sayiyorlar.Aslinda herseyi zamaninda tüketmek bence en iyisi öyle degilmi arkadaslar.Neyse mevsime uygun bir tarif,hemen herkesin yaptigi bir yemek,bir de benden olsun tarifi;

MALZEMELER:

Kücük bir boy lahana
1 adet kurusogan
250-300 gr kusbasi et
1 yemek kasigi dolusu domates veya biber salcasi
3 yemek kasigi siviyag
tuz,su.

YAPILISI:

Lahanayi dograyip yikayin.Sogani yemeklik dograyin ve tencerede siviyag ile birlikte hafif pembelesinceye kadar kavurun.Eti katin ve kavurmaya devam edin.(ben düdüklüde pisiriyorum) Salcayi katin ve kisik ateste 1-2 dakika kavurup lahanalari da ekleyin ve 10-15 dakika kadar kavurmaya devam edin.Üzerini gececek kadar sicak su koyup tencerenin kapagini kapatarak orta ateste lahanalar ve etler pisinceye kadar kaynatin. (suyu azalirsa kaynak su eklenebilir)Ocaktan almadan evvel tuzunu koyup biraz daha kaynattiktan sonra servis yapin.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler