Böğürtlen Soslu Kaesekuchen / C.Cake

MÜSLÜMAN ALEMİNİN VE HEPİMİZİN MEVLİD KANDİLİ MÜBAREK OLSUN..

Merhabalar,

H.Sonu kızlara hazırladıklarım içersinde bir de bu C.Cake vardı ki tadılmaya değerdi.
Oldum olası C.Cake hastayımdır bunu yakın çevrem iyi bilir.Fakat dışarıda yapılanlar C.Cake'den başka herşeye benziyorlar.Nedeni,ununu fazla eklediklerinden oluyor.Bir çatal aldığımda da hemen mideme dokunuyor.Bu yüzden en güzel C.Cake evde yapılan C.Cake diyorum ve sizi tarifimle başbaşa bırakıyorum.

Fotoğraflar göz zevkinizi bozduğu için özür dilerim.Makinem halen bozuk ve ben gidip bir çaresine bakamadım..

C.Cake

Malzemeler

2 paket kakaolu bisküvi + 50 gr eritilmiş tereyağ
(ben 1 paket kullanıp birazına da tart hamurundan eklemiştim.önce bisküviyi un haline getirip yağ ilave edip karıştırdım,sonrada blueberry tart hamurundan bir parça eklemiştim.)


3 adet yumurta
1/2 su bardağı şeker
1 paket vanilya
1 tatlı kaşığı limon suyu
1 kutu (250 gr)pınar krem peynir
250 gr tuzsuz lor (Loru olmayanlar,1 kutu labne veya krem peynir kullansınlar.)
1 paket süzme yoğurt
1 su bardağı yoğurt
1 yemek kaşığı tepeleme un

Not:Malzeme oda sıcaklığında olacaktır bilgilerinize..

C.Cake

Hazırlanışı

Kelepçeli kalıp yağlanıp tabanına yağlı kağıt serilip bekletilir.

Yumurtalar,vanilya ve şeker eklenip iyice çırpılır.

Diğer malzemelerde eklenip çırpılıp kalıba dökülüp ısınmış fırında 165 c de yaklaşık 30-40 dk kadar pişirilir.

Piştikten sonra fırında biraz bekletilip dışarı alınır.

İyice soğuduktan sonra kalıp açılmadan sosu hazırlanıp üzerine dökülüp 1 gece bekletilir.

Not:Ben geceden hazırladığım için 1 gece diyorum arkadaşlar..Sizler sabah pişirip akşama servise hazır hale getirebilirsiniz.

C.Cake

Sosu:Evde böğürtleniniz varsa sosunu hazırlayabilirsiniz,yoksa hazır droetker paketlerini kullanabilirsiniz.

Afiyetler olsun..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler