Haferflocken Schoko Plaetzchen

Kurabiyeleri yarın için yapıp hazırladım biraz önce..Taze taze sizlerle paylaşmak istedim hemen..Annecik ve arkadaşı tadına baktılar ve çok beğendiler..Ben uçlarını çikolataya batırmak istemiştim,fakat bu haliyle çok lezzetli olduğu konusunda ısrarlı oldukların görünce vazgeçtim..Denemek isteyen arkadaşlar olurs şayet,çikolataya da batırabilirler..Şimdiden ellerinize sağlık..

Sağlıklı ve güzel bir hafta sizlerle olsun arkadaşlar..)
Yulaflı Kurabiye
Malzemeler
200 gr tereyağ
1 su burdağı yulaf (200 gr)
1 yumurta
1/2 su bardağı esmer şeker
4 yemek kaşığı şeker
1 paket vanilya
minicik tuz
minicik tarçın
minicik zencefil
100 gr öğütülmüş badem
100 gr sütlü çikolata
100 gr bitter
2 adet olgun muz
alabildiği kadar un
Yulaflı Kurabiye
Hazırlanışı
2 yemek kaşığı tereyağ ile yulaflar kavrulup soğutulur.

Yağ,şeker,vanilya şekeri çırpılır.

Sırası ile un hariç diğer malzemeler eklenip çırpılır.

Yulaf eklenip çırpılır.

Un eklenip elle yoğrulur.

3 adet parçaya ayrılıp rulo yapılıp buzdolabında 1-2 sat dinlendirilir.

Parmak genişliğinde kesilip tepsiye yerleştirilir.

Önceden ısınmış fırında 175 c de yaklaşık 10-15 dk pişirilir..
Yulaflı Kurabiye
Afiyetler olsun!
Yulaflı Kurabiye
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler