IKI KERE SOBE

Ilk sobem http://yarenle.blogspot.com/ dan Yaren arkadasimdan..Yaren'cim benim hakkimdaki yedi gercek hakkinda sobelemis ve ben de hemen cevaplayayim.

1-Burcunun hemen hemen tüm özelliklerini tasiyan tipik bir koc burcu kadiniyim

2-Cok sulu gözlüyüm,karsimda birisini aglarken görsem,hemen benim de gözlerimden yaslar süzülür.

3-Cok duygusalim ve ayrica hep mantigiyla degil,duygulariyla hareket eden birisiyim.

4-Haksizliga hic gelemem, bir konuda haksiz bir yere suclanmaktan hoslanmam

5-Sessiz,sakin ve cekingen bir yapim var.Ama nadir de olsa sinirlendigim anda bana kimsenin birsey demesini istemem cünki kirici olabilirim.Ama normal halimde kimseyi kirici sözler söylemek istemem.

6-Bir isi yapma konusunda inatciyim,bunu yapicagim dedimmi o isi en sonunda yapilir.Ama birisinin de beni birsey yapmam icin zorlamasina da istemem.

7-Birsey hakkinda karar vermekte cok zorlaniyorum.Mesela,birisi bana deseki surayami veya burayami gidelim.Ben burada karar karsimdakine birakirim ve bu hemen hemen her konuda böyle.
Acaba ben de kimi sobeleyim diye düsünürken aklima bu konuda http://gonuluncelezzetler.blogspot.com/ arkadasimi sobeliyorum

Ikinci sobem de http://www.sihirlikepce.blogspot.com/dan tatli arkadasim Feyza'dan. O da beni "hayatin size ögrettigi 3 önemlisey"hakkinda sobelemis.Bu üc seyi de ben cevaplamaya calisayim;

1-Anneligin ne kadar güzel ve bir o kadar da zor oldugunu ögrendim

2-Hayat bana karsindaki herkese güvenilemeyecegini ögretti.Yüzüne gülüpte arkandan kuyunu kazan kisilerin var oldugunu ve herkesle sirrinin paylasilmamasi gerektigini ögretti

3-Ve birgün mutlaka toprak altina girecegiz,kavganin gürültünün,menfaatin ne kadar önemsiz oldugunu,sagligin en büyük mutluluk oldugunu ögretti.

Bu konuda da
http://yesildomates.blogspot.com/ arkadasimi sobeliyorum.Kolay gelsin arkadaslar.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler