İncirli-Cevizli Biscotti

Merhabalar:))
Nasılsınız diyorum sevgili blog dostlarım, kardeşlerim, ablalarımm:)
Bu soruya biraz burukta olsa iyiyiz diyeceksiniz büyük ihtimal...
Mevzu belli kaç gündür, istemeden de osa uzaklaştık buralardan, sonra gelmek için bir yol bulduk geldik ama ne yalan söyleyeyim, hiç içimden gelmedi yazmak, şöyle biraz baktım herkes devam ediyor:) Dedim ki ne duruyorum, bloğumu çok güzel yerlere getirdiğimi düşündüğüm bu günlerde durmak yok diyorum, her ne olursa olsun, birbirimizden kopmadan mutlu mesut devam edelim blog hayatımıza, sesiz takipçilerimin çoğuna ulaştırdım dns ayarları ile ilgili bilgiyi dilerim ki beni ve tüm dostlarımı izlemeye devam ederler:))
 Böyle zorunlu ve sinir bozucu bir aradan sonra verilmesi gereken tarif tatlı içerikli olmalı diye düşündüm ve geçtiğimiz günlerde Cranberry'li yaptığım biscottilerimin incirli-cevizlisini paylaşayım istedim:))
Ağzınızın tadı hiç bozulmasın canlarım:))
Mutlu pazarlar:)

Malzemeler:
400 gr un
2 tatli kasigi kabartma tozu
yarim tatli kasigi tuz
150 gr seker
2 yemek kasigi sivi yag
3 büyük yumurta
150 gr kuru incir (mini mini doğranmış)
50 gr tuzsuz fistik

1 çaybardağı iri çekilmiş ceviz içi
100 gr beyaz cikolata

Yapilisi:
Derin bir kapta un, tuz, şeker ve kabartma tozu karıştırılıp, yağ ve yumurtalar eklenerek iyice yoğrulur.
Elde edilen karışıma beyaz cikolata, fistik, ceviz ve mini mini doğranmış incirler ilave edilip iyice yoğrulur.
Biscotti hamuru üç eşit parçaya bölünüp her parça uzunlamasına şekillendirilerek yağlı kağıt serili tepsiye alınır ve önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında 20 dakika pişirilir.
20 dk. sonucunda biscotti ruloları fırından çıkarılıp 15 dk. dinlendirilir ve 1 er cm genişliğinde dilimlenerek her parça yağlı kağıt serili tepsiye dikine yerleştirilir ve tekrar önceden ısıtılmış 160 derecelik fırında 20 dakika pişirilir..
Fırından çıkan biscottiler soğuduktan sonra servise hazırdır.

Afiyet bal şeker olsun:)
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler