KAKAOLU UN KURABİYESİ



    Böyle güzel bir günde, haftanın son günün de herkese günaydınlar...hepinize hayırlı cumalar...bugün teknik bir sorundan dolayı güzel tatlı meleğimiz, kalp kurabiyecimiz, denizimizzz  bloğunu giremiyor.ben arkadaşı  merve, benden rica etti biz takipçilerini bugün yalnız bırakmamak için vermiş olduğu tarifi kendi sitesinden ben yayınlıyorum.bunu benden rica etmesi çok güzel birşey çünkü bu bize vermiş olduğu önemi gösteriyor.Giremese de bizi burada yalnız bırakmama ya çalışıyor.

     Deniz için söylenecek çok şey var ama yazsam zaman yetmez.bizim onunla tanışmamız internette başladı ve yüzyüze görüştük iyi ki onu tanımışım.arkadaşımı kardeşimi çok seviyorum....Hakikatten bu zaman da böyle insan bulmak zor ben şanslıyım :)
     Çok gevezelik ettim buyrun kokaolu un kurabiyesi tarifine...

Arkadaşlar Deniz ben merveciğimin güzel yazısı altına yazıyorum:)) Geldimm:)) Bloğa ne oldu anlamış değilim açıkçası.. niye hata veriyor çözemedim:(( herzaman yapmıyor farklı bilgisayarlardan denedim:( bilenlerden yardım istiyorum ..:(((
mervecimm tekrar teşekkür ederim kardeşimm:))
    
Malzemeler:
250 gr. yumuşamış margarin
1 su bardağı mısır nişastası
1,5 su bardağı pudra şekeri
1 pk. vanilin
4 çorba kaşığı kakao
2 - 2,5 su bardağı un (Kıvama göre fazlalaşabilirde)

Yapılışı:
    Margarin iyice yumuşatılıp üzerine un haricindeki tüm malzemeler eklenip karıştırılır .. Un eklemesi yavaş yavaş yapılıp yumuşak kıvamlı bir hamur elde edilir.Elde edilen hamur ikiye bölünür tezgahta rulo şekline gitirilir kenarlarına bastırarak dikdörtgen şekli verilir. Bıçakla üç parmak  kalınlığında yan yana keserek yağlı kağıt serili tepsiye dizilir.kurabiyelerimiz 160 dereceye önceden ısıtılmış fırında 15 dakika pişirilip ılınınca meyve suyu eşliğinde servis edilir .. 
  
     Denizin dediği gibi bal şeker olsun...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler