KEVGIR "ESRA'NIN ANISINA" CIKOLATALI MUFFIN




Arkadasimiz rahmetli Esra'cigimiza hediye olmasi icin Zerrin ve Selen'nin cok güzel düsünüp hazirladiklari Kevgir aylik dergisinin bu ayki sayisinda ben de yer almaktan ayri bir gurur duyuyorum.Ben de Esra icin cikolatali muffinleri yaptim. Umarim yaptigim muffinler Esra'nin sevdigi gibi olmuslardir.Arkadasimizin ruhuna degsin insallah.
O zaman cikolatali muffinleri yapmasi benden anlatmasi da Esra'dan olsun.
Burada emegi gecen bütün arkadaslarimi böyle güzel bir calisma yaptiklari icin kutluyor ve hepsine tesekkür ediyorum.

Kevgir'in bu ayki özel sayisini ayrintilari ve diger tarifleriyle görmek icin asagidaki adresi tiklayin lütfen:

Tarif Esra'nin anlatimiyle söyle;


Dün blogları gezeyim dedim aaaaa bir baktım çoğu yerde kekkkkkkkkk. 40 kere deli de deli olursun eeeeeee o kadar kek gör kalkıp kek yaparsın…Blogcuyu dolaşmanın bedeli; göz banyosu, her yerde keke rastlamanın bedeli; kalk sende yap diyen bir zihin, Çeşit çeşit kekleri görüp yapmamak için direnmenin bedeli ; sürünmek . En sonunda direnmeyip kek yapmanın mutluluğu tarif edilemeeeeeeeezMALZEMELER:3 Yumurta1,5 Su Bardağı Toz Şeker1 Su Bardağı Süt¾ Su Bardağı Sıvı YağPortakal Kabuğu Rendesi(isterseniz)1 Çay Bardağı Damla Çikolata3 Yemek Kaşığı KakaoVanilya, Kabartma TozuAldığı Kadar UnYAPILIŞI:Aslında herkesin birldiği kek tarifi tüm malzemeyi sırasıyla karıştır. Kalıplara dök,pişir ve afiyetle yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
Mekanin cennet olsun Esra!!!
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler