Pflaumen Torte mit Paradies Creme und Mascarpone / Mascarpone ve Pudingli Erikli Tart

Tartı B.Çekmece'de ki akrabamıza giderken yapıp götürmüştüm..Tamamen evde bulunan malzemeler doğrultusunda doğaçlama olarak yaptım yine..Balık ziyafetinin arkasından en iyi tart olur diye düşünmüştüm..İyi ki yapmışım,herkesin çok hoşuna gitti..Önemli olan sevilerek tadılması idi..))Kreması çok sevildi,tarifi yazıldı ama içersine giren kremalar yüzünden bana ayrıca kızıldı..))Neymiş efendim,neden onların bulamayacağı malzemeler kullanmıyormuşum..))Burada bulunan malzemelerle Almanya'dan aldığım malzemeler arasında dağlar kadar fark var..Bu yüzden oradaki malzemeleri tercih ediyorum..Droetker'in ürünleri bile çok farklı..(

Almanya'da yaşayan arkadaşlar,kreması çok nefis ve değişik oldu.Eğer değişik tartlar
denemek istersiniz,mutlaka bu pratik kremayı denemenizi tavsiye ederim.

Güzel bir hafta geçirmenizi dileyip,sevgilerimi gönderiyorum..
Erikli Tart
Malzemeler (tart için)
120 gr soğuk tereyağ
5 yemek kaşığı soğuk su
minicik tuz
alabildiği kadar un

Malzeme karıştırılıp yoğrulup,merdane ile açılıp, tart kalıbına döşenir.

Kalıp buzdolabında 15-20 dk bekletilir.

Tartın üzerine yağlı kağıt serilip,ağırlıkları konulup 15-20 dk pişirilip
soğutulur.
Erikli Tart
Üzeri için
1 kavanoz erik konservesi
(bana canım arkadaşım Güleser elleriyle hazırlayıp getirmişti.)

2 paket aşağıda fotoğraflarını gördüğünüz pişmeyen pudingler.
(sizler normal pudingle hazırlayabilirsiniz.)

1 paket mascorpone,yoksa 1 paket labne

1 paket tart jöle ve erik suyu

Not:Tek poşet puding az gelince 2 paketle hazırladım.
Biri Karamelli,diğeri ise çikolata parçacıklı idi..(Almanya'dan)
Erikli Tart
Pudinler karıştırılıp 1,5 su bardağı süt ile çırpılır.

Mascarpone eklenip tekrar çırpılıp 10 dk buzdolabında bekletilir.

Puding soğumuş tartın üzerini kapatacak şekilde yayılır.

Üzerine süzdürülmüş erikler dizilir.

Tart jöle, üzerindeki tarife göre erik suyu ile hazırlanır.
(erikler süzdürüldüğünde, çıkan suyuna biraz su ekleyip kullanmıştım)

Jöle eriklerin üzerine gezdirilip file fıstıkla süslenir.

Afiyetler olsun!
1 2
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler