PORSELEN DEMLIK ETKINLIGI-VANILYALI KORNET

Bu haftaki porselen demlik etkinliginin ev sahibesi,canim arkadasim http://keskinlininmutfagi.blogcu.com/ dan,Ayse.Ben de onun icin asagidaki kornetleri yaptim.Ayse'cigime kolay gelsin deyip tarifime geciyorum.Malzemeler:



1 paket milföy

1 paket vanilyali dolgu kremasi (dr.oetker'in olabilir)

pudra sekeri

ve alüminyum külahlar(en az 6 tane olsa iyi olur,ben de 12 serit milföy cikti 6 külahi iki kerede kullanip öyle pisirdim)



Yapilisi:



Milföyleri 2 santim genisliginde uzun seritler halinde kesin.Alüminyum külahin altindan basliyarak dolayin.Kagit serilmis tepsiye milföy sarilmis külahlari dizin ve önceden isitilmis 200 dereceli firinda pisirin.Diger taraftan kremayi pakete göre hazirlayin.Milföyler soguduktan sonra külahlardan cikarin ve sikma torbasiyla kremayi iclerine doldurun.Üzerlerine pudra sekeri serpip servis yapin.



AFIYET OLSUN!

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler